maandag 6 oktober 2008

Zondag 5 oktober 2008. Dag 2

Vannacht om 3.50uur waren we allebei klaar wakker. Ons lichaam zit natuurlijk nog in de Nederlandse tijd zone dus het was eigenlijk 9.50 uur. We blijven liggen en vallen toch nog even in slaap. Ik ben om 7 uur weer wakker. Ik zet de laptop aan en begin de weblog bij te werken. Na een half uurtje is ook Ton wakker. Ik zet koffie met het kleine koffiezetapparaatje van het hotel, de koffie is smerig en slap maar goed er zit caffeïne in.
We willen straks boodschappen doen dus we gaan snel ontbijten. Normaal gingen we altijd de eerste ochtend naar Denny's maar daar hadden we verleden jaar zulke slechte ervaringen opgedaan dat we besluiten om nu maar naar de IHOP (International House Of Pancakes) te gaan Nou dat was super. Beide een heerlijke omelet, Ton met spinazie en kaas en ik met bacon tomaat en kaas, met daarbij nog eens 3 pancakes. Koffie zoveel we wilde, wat normaal is hier, en de bediening was ook super goed.

Na het ontbijt gaan we naar WalMart voor de boodschappen. Wat een geweldige supermarkt is dat toch, ze verkopen er echt alles. Omdat het koffiezetapparaat op de kamer niet veel voorstelt kopen we voor $19 een groot koffiezetapparaat. $120 armer en een kar vol boodschappen rijker gaan we terug. We zetten alle boodschappen in de kamer en gaan dan naar The Mall at Millenia. Deze "Mall" is een groot mooi chique winkelcentrum in Orlando. In dit winkelcentrum zit de Apple Store waar ik 2 jaar geleden mijn iPod heb gekocht. Dit jaar wil ik graag de iPod Touch hebben dus als we het winkelcentrum inkomen lopen we direct naar de Apple Store. Het is zondag dus het is hartstikke druk overal. Met een mooie 32Gb iPod Touch opzak lopen we een rondje door de Mall, eten een heerlijk Sub (stokbrood) met tonijn en drinken we een lekkere bak koffie bij Starbucks. We genieten van de heerlijke koffie en van alles en iedereen die voorbij komt.

We gaan binnendoor terug naar 'huis'. We rusten wat en gaan dan naar Downtown Disney. Dat is het uitgaansgebied van Disneyworld met vele winkels en restaurants. Verleden jaar hebben we daar Wolfgang Puck Express ontdekt en daar willen we vanavond wat gaan eten. Bij W.P.Express kan je heerlijke broodjes, pizza en pasta eten. Echt super !! Na het eten lopen we nog wat in Downtown Disney rond, en gaan dan terug naar het hotel. Onze voeten doen echt enorm veel pijn en we zijn doodmoe.

We kijken nog wat TV, en ik schrijf onze avonturen van vandaag op. Ton valt om 11  uur doodmoe in slaap. Ik kijk nog wat TV en ga rond 12 uur ook slapen. Morgen weer een dag.

Temperatuur vandaag 28 graden en een klein buitje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey ......

super leuk om jullie ervaringen te lezen. Nu even wat foto's, bijvoorbeeld van die super auto van jullie, en dan ben ik weer helemaal up to date!!!!!

Veel liefs vanuit guur Nederland.

Je scherm is vies, ik maak hem wel schoon.